• +48 669 363 710
  • mk@nawnet.pl

Usługi programistyczne i serwis komputerów

Dedykowane dla każdej firmy

Dbamy o infrastrukturę firm

Sprzęt i oprogramiowanie

Dla wydajności pracy w każdej firmie musi istnieć balans pomiędzy infrastrukturą sprzętową, a oprogramowaniem. 

Usługi programistyczne

Świadczymy bardzo szeroką gamę usług programistycznych. Zajmujemy się budowaniem oprogramowania od podstaw, jak również utrzymaniem istniejącego kodu. Realizujemy zlecenie budowy aplikacji mobilnych, które stają się coraz bardziej popularne wśród klientów. Możesz nam zlecić także naprawę błędów w aplikacjach internetowych: strony www, e-sklepu.

Naprawa sprzętu komputerowego

Specjalizujemy się w kompleksowej naprawie wszelkiego rodzaju sprzętu komputerowego m.in. laptopów, komputerów PC, drukarek. Dokonujemy wymiany podzespołów, wymieniamy układy chłodzenia itp. Instalujemy oprogramowanie, sterowniki, wykonujemy reinstalacje systemu. Usuwamy także złośliwe oprogramowanie.

Zawsze dostępne i działające

Oprogramowanie firmowe

Nasz zespół specjalistów zadba o bezpieczeństwo i dostępność twojego oprogramowania. Wiemy jak ważna jest to kwestia dla każdej firmy.

Sprawny i niezawodny

Sprzęt komputerowy

Tak samo jak oprogramowanie sprzęt komputerowy wymaga serwisu od strony hardware ale i softu. Analizujemy potrzeby klientów i przedstawiamy rozwiązania.

Wsparcie techniczne

pomoc 24

Wysoka dostępność usług ma coraz większe znaczenie na rynku internetowym. Klienci nie znoszą przerw w dostawie usług, gdyż powoduje to straty finansowe w ich firmach. Oferujemy wsparcie w modelu 24/7/365

Zawsze chętni pomagać

chętnie odpowiadamy na pytania

Tak. W większości przypadków jest taka opcja. Wszystko zależy co jest powodem problemów.

Są gotowe rozwiązania na rynku jednak zawsze warto zastanowić się jakie procesy chcemy usprawnić i czy nie warto stworzyć dla siebie dedykowanego rozwiązania.

Nasi programiści używają głównie JavaScript, PHP.

Tak. Preferujemy taką formę w przypadku usług programistycznych.

Tak. Najważniejsze czy mamy dostępne sterowniki np. do płyty głównej.

Przed oddaniem sprzętu do serwisu zalecamy zabezpieczenie danych. Ewentualnie prosimy o wskazanie jakie katalogi maja być zabezpieczone.

Standardowo na analizę usterki potrzebujemy 1 dzień roboczy. 

Tak. Ale często jest wymagana współpraca z operatorem komputera  w sytuacjach wymagających resetu sprzętu.